miercuri, 6 decembrie 2017

Ce facem cand ni se strica PC-ul?

Cand vi se strica PC-ul, aveti de obicei trei optiuni. Puteti incerca sa invatati tot jargonul tehnic de pe forumurile de profil, puteti sta la telefon pentru o ora sau mai mult cu asistenta tehnica in timp ce incearca sa afle daca va pot ajuta, sau puteti contacta un profesionist pentru a diagnostica si a repara problema pe loc. 

Doar actiunea tehnicienilor profesionisti va va oferi linistea sufleteasca atunci cand vine vorba de calculatorul dumneavoastra personal, sau de afaceri si va va readuce rapid online. Iata cateva sfaturi pentru a va ajuta sa gasiti expertii in domeniul reparatiilor corecte din zona dumneavoastra.



Intocmiti o lista de firme si apoi evaluati-le individual

Cereti recomandari de la cunostinte si prieteni, prentru inceput. Ce firme poate fi mai de incredere daca acea care e recomandata de o persoana pe care va puteti baza din cercul Dvs? Daca nu aveti noroc prin aceasta metoda, cautati pe Internet si cititi recenziile lasate de alti clienti pentru a vedea daca compania care v-a atras atentia a lasat impresii bune. Daca nici asa nu gasiti un service PC, indreptati-va atentia spre ziarele locale. 

Acreditari 

Verificati daca firma de reparatii a PC-urilor este licentiata corespunzator si daca aceste licente sunt actualizate. Puteti confirma numarul de licenta al afacerii respective sunand la autoritateadumneavoastra locala de acordare a licentelor. Cereti si acreditari educationale pentru a va asigura ca sunt calificati sa lucreze pe computerul dumneavoastra. 



Asigurari 

Nepotul prietenului Dvs poate fi bun cunoscator al computerelor, dar daca prajeste accidental hard disk-ul are asigurari pentru a acoperi daunele? Probabil ca nu. Asigurarea de raspundere pentru o afacere precum o companie de reparatii de calculatoare va da certitudinea ca daca tehnicianul face o greseala, nu trebuie sa platiti pentru piesele de schimb. 

Garantii 

Inainte sa va angajati la orice cerere de servicii, intrebati ce garantii se ofera, ce acopera acestea, si ce se intampla in cazul in care calculatorul se strica din nou in perioada de garantie. Cine acopera cheltuielile si transportul la / dinspre service in acest caz (nefericit, dar posibil)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu